ارائه دهنده خدمات اينستاگرام ارائه دهنده خدمات اينستاگرام .

ارائه دهنده خدمات اينستاگرام

آيا ميشود فالووان واقعي خريد؟

هشتگ براي لايك تصميم گرفت اين مشكل را تركيب كند و موتور جستجوي ديگري ايجاد كند كه شما را به پايگاه داده اي از صدها هزار هشتگ مختلف تبديل كند. در واقع قصد ما از تشخيص فالووان غيرفعال و حذف آنها اين است كه اثر آنها بر روي صفحه مان را كاهش داده و كاري كنيم كه آنها اتوماتيك از بين رفته و حذف شوند. خريد فالور ارزان اينستاگرام يكي از راه هاي افزايش فالووان را مي توان خريد فالوواني فيك به شمار آورد. به اين منظور قابليت Least Interacted With در اين اپليكيشن قرار گرفته است كه به كمك آن ليستي از فالووانيي با حداقل ميزان تعامل در اختيار شما قرار مي گيرد. به اين شكل تنها تعداد فالووان هاي اين صفحه در قسمت فالووانs حساب كاربري اش زياد مي شد اما در عمل هيچ فايده ديگري در اختيار نداشت. البته ناگفته نماند اين روش آنفالو كردن براي صفحه هايي كه تعداد زيادي فالووان فيك خريداري كرده اند عملا قابل استفاده نيست و براي حذف اين اكانت هاي فيك و غيرفعال مي بايست كارهاي ديگري كرد. وقتي كاربر وارد پيج اينستاگرام شما مي شود ، در نگاه اول به تعداد فالووان هاي شما توجه مي كند ، اگر تعداد فالووان هاي شما هر چند فيك ، بالا باشد ، باعث انتقال حس خوب به كاربر مي شود و كاربر را ترغيب به ديدن پستهاي ديگرتان مي كند ، اگر پست هايتان از كيفيت خوبي برخوردار باشند احتمال اينكه صفحه شما را دنبال كند بالا ميرود .

1. برنامه ي حذف دنبال كننده Ghost Unفالووانs for Instagram: اين برنامه براي سيستم عامل اندرويد طراحي شده است و شما به كمك آن ميتوانيد كليه ي اكانت هايي كه هيچ تعاملي با صفحه تان ندارند را پيدا كرده و آنها را از ليست دنبال كننده هايتان حذف كنيد. مطمئنا نخستين راه حلي كه براي تشخيص فالووان غيرفعال و سپس حذف آنها به ذهن شما ميرسد اين است كه اين فالوواني فيك را به صورت دستي از ليست دنبال كننده هايتان پاك كنيد. با توجه به گفتههايمان در بخش قبلي، وجود فالووان فيك در پيج، تعامل را به شدت كاهش ميدهد؛ بنابر اين با داشتن چنين فالووانيي عملاً حضور پستهاي شما در اكسپلور اينستاگرام و دريافت بازديد از آن، غيرممكن خواهد بود. بنابراين با خريد پيج فيك ارزان قيمت داراي فالوواني فيك از سوي اينستاگرام است. اما جديد اينستاگرام اين فالووان هاي فيك و غير فعال را شناسايي مي كند و همين امر مي تواند براي پيج هايي كه از اين شيوه ي افزايش دنبال كننده استفاده مي كنند خطرناك باشد. اينستاگرام برنامه اي است كه روز به روز در حال پيشرفت و آپديت شدن است.

چرا كه اين امر گاها مي تواند منجر به مسدود شدن صفحه ي مورد نظر هم شود و خب با توجه به اين كه اين فالوواني فيك عملا كاري براي صفحه مان انجام نمي دهند به غير از بالا بردن آماري كه در صفحه ي پروفايل براي دنبال كننده ها وجود دارد پس اين كار ميتواند ريسك بزرگي محسوب شود. اگر اينستاگرام متوجه استفاده شما از فالووان هايبي كيفيت شود، نه تنها كسب و كار اينترنتي شما با شكست مواجه خواهد شد، بلكه مجبور به افتتاح پيج جديد خواهيد بود و تمامي زحمات و هزينه هاي شما به باد خواهد رفت، بنابراين فالووان هاي خود را تنها از اشخاص قابل اعتماد بخريد تا از طراحي فالووان هاي بي كيفيت پيج تان بر اساس آخرين الگوريتم فالووانگرام مطمئن شويد و خيالتان از مسدود نشدن پيجتان راحت شود. علاوه بر اين اين صفحه مي تواند در معرض مسدود شدن قرار بگيرد و به نوعي كل زحمت هايي كه براي آن كشيده شده است تا اصطلاحا بالا بيايد از بين برود.

ما در فالووانور اين موضوع را به خوبي درك كرده ايم به همين دليل با كيفيت ترين بازديد ها را براي شما ارسال مي كنيم. اصلاً چه تضميني وجود دارد پس از مدتي شما را آنفالو نكنند. اتفاق بدتر زماني است كه كاربران واقعي كه مشتريان بالقوه شما هستند، باتوجه به عدم تناسب بين لايكها و تعداد فالوواني صفحه شما، متوجه فيك بودن آنها بشوند و اين باعث از بينرفتن اعتماد كاربران واقعي به شما خواهد شد. 3. تلاش كنيد تا با توليد محتوايي جذاب و ترغيب كننده فعاليت دنبال كننده هاي واقعي تان را بيشتر كنيد تا اثر اين فالوواني فيك كمرنگ شوند. افزايش فالووان واقعي در اينستاگرام، افزايش ميزان لايك و كامنت واقعي و در نتيجه افزايش ميزان نرخ تعامل را در بر دارد. شما كافي است براي افزايش فالووان اينستاگرام، ابتدا تعدادي فالووان را خريداري كنيد. با اين حال بسياري از مردم پيش از فالو كردن پيج اينستاگرامي، پروفايل آن پيج را نگاه مي كنند و يكي از مهم ترين پارامترهاي اثرگذار روي تصميم آن ها براي فالو كردن يا نكردن پيج، تعداد فالوواني آن است. اين الگوريتم مداوما در حال آپديت شدن بوده و موارد جديدي به آن اضافه مي شود. با ارسال كامنت به هشتگ هاي دلخواه به اطلاع رساني بپردازيد با فالوو خودكار امكان ديده شدن خود را چندين برابر كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۰۴ توسط:raha موضوع: نظرات (0)